понеделник, март 09, 2009

Някакъв странен късмет...

напоследък, колкото пъти се кача в автобуса или тролея и има някаква музика, все е рокче. Не че се оплаквам, даже напротив. Изключително приятно ме изненадва тази тенденция.
Но естествено, по-скоро си го въобразявам и просто съм се научила да не обръщам внимание на чалгата. Май е така. господи докъде се стигна, чалга в слуховия ми обхват, а аз не изпадам в агонични мозъчни спазми.
И за съжаление май е точно така, щото като се замисля, на връщане от даскало видях един плакат на Райна в тролея, и вероятно е имало музикален съпровод. но да ви кажа, още по-добре е, че не помня. Лошото е, че не само че помня, че плаката беше на Райна, а и свързвам името с лице, а даже се сещам за 1 песен. Ех, доброто старо 93то. (not)

Е, какво друго да ви кажа. Лени има една интересна теория, дето всъщност и аз си я бях помислила по едно време, а сега даже и Марги е съгласна. мила не изглежда особено заинтересувана, а Яна заяви, че всичко е възможно, така че и аз не знам.
О, тая седмица трябва да се разберем със Сти, Мила и Лени да се видиме. Отдавна не сме се виждали със Сти.

Tова трябва да се поправи. xD


О, според Вики съм хакерче. ^^
yeah, right. xD

Няма коментари: