четвъртък, март 26, 2009

"Когда мы смотрели, как догорают мосты.`

Споменах ви изтегления албум на Amatory, нали? (Книга Мертвых още се тегли, брех, тия руснаци нещо се излагат.)
Пуснах си го, ужкимм да го прослушам, но си се зачетох в книжката и без да се усетя, престанах да обръщам по-специално внимание на песните. Да, но после се появи тази песен. Вероятно ми обърна внимание, защото е различна от останалите. Няма го деренето. Не че имам нещо против деренето де, Господ и Лени са ми свидетели, че обожавам деренето на Игорь, но тази песен някак си ме грабна. Не знам. После погледнах и текста и ми стана още по-близка. Просто има нещо в нея, нещо красиво. Другите...те са песни, радващи, добри, но песни. А това е Песен. :)
`Дыши со мной` също се опита да ми напправи по-специално впечатление, но ще видим, дали ще успее.
И да, мислех си, че харесвам гласа на Игорь, но сега вече много го харесвам. Така де, това дете може да пее, може да се дере, може да рапира... Мултифункционал. xD
Усещам, че лека полека ще си ги различавам песничките. Почти ми се свали албума на Kambodge, а вокала им се дере просто гениално. и сега ще ви покажа колко повърхностна съ м всъщност. Защо знам името на Игорь, а не неговото? Защото Игорь е сладък, а той не е. (или защото обожавам Револьвер, а тя е на Fourth Dimension feat. Игорь от Amatory, та по един или по друг начин ми се е забило в главата. )

И да, обичам руски. А симпатията ми към руснаците е всеизвестна. При това произлиза от далечния първи клас. ;D
Айде, аз ще си чета книжката. Лека ми нощ.

Няма коментари: