вторник, март 10, 2009

Omg o.O

Блогът ми биде прочетен от известна личност. xD

Казвала ли съм, че обичам сняг? Ами, наистина обичам сняг, ама днеска даже и на ен ми дойде малко в повече. Всъщност на снега му нямаше нищо, ама беше придружен с един много гаден вятър. Направо да се чудиш как да си държиш чадъра. Пък моя милост нали е умна - с пола. ;D

Днеска реално погледнато е имало родителска среща, ама на наште не им се ходеше. ;D
Между другото, напомнете ми да не давам на майка ми да чете нищо, писано от мене, включително и есетата от даскало. Имам шестичка по литература. Не съм особено горда, главно защото шестица по литература в училище (поне с моята учителка) не означава много, поне за мен.
Важното в случая е, че самата аз бях доволна от въпросното есе (на великата тема `Корабокрушението на моя съвременник`) беше гениално. Така де, нали се сещате как си знаех за класното, че ще имам четворка, защото не ми беше ден за писане? Е, сега Славчева ме нацели в добро настроение и си знаех, че ще се справя добре.
Да де, ама като се връщам и се похвалвам на майка ми, тя решава, че трябва да прочете въпросното нещо. И просто усетих, че не и хареса. И ми развали настроението.

Между другото, като говорим за хора, които ми развалят настроението...
Има някакъв конкурс към Френския институт за песен с оригинален текст (на френски), оригинални музика и клип. Проекта се прави на двойки и с Ема решихме да се пробваме. Да де, ама седнаха да ни обясняват, че няма начин да спечелим. А наградата за първо място е 10дневна екскурзия до Франция. Ама не знам, ще видим.

Искам си лятото. Искам си онзи ден.

поздрав -> Nightwish - While Your Lips Are Still Red.

1 коментар:

Evie каза...

В даскало съм. Последния час ще имаме контролно по история и много се притеснявам. А класната ще изпитва на някакъв тъп текст, дето даже не съм го прочела... Гаден ден.
x.X