четвъртък, март 12, 2009

xD

Мууда на Злати: И бяхме изгонени от училищната закусвалня с думите: "Махайте се от тука! Това да не ви е закусвалня?(rofl)

Ето какво се случва. Голямо междучасие и на така наречената от Вики `VIP маса` сме Мила, Злати, Косьо, Яна, Лора, Уинки и аз. На другата маса са Вики и Ема, на третата...да речем че са статисти някакви, даже не мога да ви кажа от кой клас са.
Забележете, действието се развива в стола, в голямото междучасие. Вече към края на въпросната безценна почивка за трудолюбивите ни умове една от дамите в стола (изкушавам се да кажа `лелки`) се провикна `Ама вие какво седите сука ся, междучасието свърши, това да не ви е чакалня, или закусвалня?!`
Um, DUH!

Ениуей, утре нашия клас има някакъв мач с `г` клас, ама не разбрах - футбол ли, волейбол ли, какво. Но тъй като е след даскало, вероятно ще ходим.
А събота съм на училище. По принцип нали си ходя на английски и без това не трябва да ми пука, ама 1 час и половина сън отгоре не отказвам никога. Е да, ама не.
Получих си великата стипендия. lol

Отсега нататъка ще пиша с химикалки като тези на Румянка. :D
Ми какво да направя, много ме радват!
И от догодина няма да има такова нещо като тетрадка. О не. Купувам си една бала листове, разпределям ги в пликове, а тях пъхам в някоя папка. Писна ми просто.

Имам проблем. Не мога да си намеря несесера, а в него са ми презареждащите батерии за mp3-ката...та ще трябва да го търся.
Просто не е истина как може всичко до което се докосна да изчезва...
Може пък да съм го оставила в ИЧС-то, по някаква супер затрита логика...Ох не знам и аз.

Почнахме да учим Пушкин. Харесвам Пушкин. но още повече харесвам Лермонтов. Абе, харесвам руски неща. ;D
И започнах да чета Майстора и Маргарита. Като напредна ще ви пиша мнение.
Сега ще си търся стихотворенията на Лермонтов в оригинал, защото нали все пак ужким уча руски. Та до после.

Няма коментари: