понеделник, април 13, 2009

Back to the real world...

Ваканцията беше страхотна, но като всички хубави неща....свърши.
Преживях съучениците и учителите.
Стигнах до заключението, че ако майка ми ми беше съученичка, щях да си контактувам с нея точно толкова, колкото с адашката й. (имам предвид Голямата Калина, а не Любицата - тя е пич. Все пак...
АГНЕ ОТ ЛУНАТА ТИ, АКО ЖЕЛАЕШ, ЛЮБИЦА ЩЕ ТИ ДАДЕ!

xD)


Ениуей. Изтеглих си дискографията на Blackmore's Night и много й се радвам. Супер успокоително и разведряващо ми действа.

И да, нещо не ми е до писане, не че няма какво да напиша, просто.. всичко е някакво празно. Даже времето се промени. Липсва ми слънцето, липсват ми дните в парка с Яна и компания.
Е, от първи до шести ще е особено забавно, защото не само че сме в някаква импровизирана ваканция, но и майка ми ще е в Италия. Което значи една идейка повече свобода. ^^

Чао засега, ако се сетя нещо ще едит-вам. (да не повярва човек)

Няма коментари: