неделя, април 12, 2009

We don't need no education!

Не ми се ходи на училище! Не ми се става рано, не ми се прекарват два часа с Леви, не ми се преживява изпитване по История, не ми се ще да виждам (повечето) от хората там...

Пък баща ми вика, че щом не искам училище, да съм била хващала метлата и да ставам чистачка на улицата. |-(

И да, утре ще стана в 6. 6!!!

И вече нямам усмихващи неща. Освен може би музиката, и няколко същественца. Но ги няма летните усмивки. Кой пък знае, може да не са били истински, а втълпени.

Все тая. Днеска беше забавно, предполагам. Но целия ден носеше тъмната сянка на утре-то.
Но пък, утре никога не идва. (Алиса в огледалния свят, нали се сещате...)

Аз...май ще е разумно да си легна. Но като си помисля как снощи заспах чак в три и се будех непрекъснато, лошо ми става направо.

Пък днеска имах нещо подобно на имен ден. Майка ми също. Но не я поздравих. Така де, защо ми е, тя нали не ми говори.

Аз май най-добре да лягам.

*сваля си дискографията на Blackmore's Night.*

Аз пък съм луна. ^^

Няма коментари: