сряда, април 08, 2009

Малко почивка...

Всъщност не бих казала, че ще е точно почивка. Мда, ще си почина от километричните разходки по парка, но пък ще уча по история. А това не е приятно. Добрата новина ли? Ако изобщо може да се брои за добра де... Ениуей, сегашния ни раздел се състои от 4 урока и госпожата ще изпитва устно. О, радост. Ноо...надявам се така да е по-лесно да се изкара шестица от колкото на тест...ох дано... ще видим.
Та днеска има слънце, вероятно пеят птички, но и така да е, аз съм със слушалките и не чувам. Идеята ми е, че деня се е утрепал за разходка с тайфата, а аз ще уча. О, джой.
Аз може и да започна да си слагам етикети, въпреки, че не му виждам смисъла на това много много... е, няма да е днеска. ^^

1 коментар:

Mindreader каза...

то смисъл от етикети няма, но пък е забавно някак си ^^ поне за мен е някаква... зарибявка.
А иначе ученето по история е кофти, но поне физически ще си починеш ^^