вторник, април 07, 2009

Още един.

И всъщност това не е изненадващо, като се има предвид, че съм го прекарала с една банда откачалки.
Първо се срещаме с Яна и отиваме да вземем Мими. Мими казва, че и Ицо ще дойде, а той се оказа много високо, много къдраво и много забавно същество. така де, обиколихме малко квартала докато се намерим, защото Мими беше отишла за цигари, после ние отидохме да я търсим, после се оказа, че тя вече е била тръгнала да се връща... Е, намерихме се. Айде пеш до Орлов мост. Там се видяхме с Гошо и с него и Яна тръгнахме по магазините на Витошка да му търсим я риза, я панталон, а Мими и Ицо (мързели гадни) отидоха да пият кафе. В последствие се оказа, че Мими си е забравила якето там, но решихме, че ще го преживее.
Така, самият процес на пазаруването беше изключително странен и забавен, но просто не мога да ви го опиша. Накрая Гошо си купи ЕДНА РИЗА, и с това се приключи. Намерихме се с другите идиоти, ядохме, видяхме няколко готини батковци и после с Яна, Мими и Ицо отидохме в парка, където сякаш имаше конференция на групи откачалки, ей такива като нас. *вади детското гласче* при което Ицо и Мими ме гъделичкаха и аз тичах и той ме гонеше и аз паднах на тревата и дънките ми станаха зелени. *край на детското гласче* И после им го натяквах цял ден естествено. *муахахах*
Та лежахме си, слушахме музика и беше много забавно. После се натресохме при Лора за малко, а после с Яна тръгнахме и си говорихме за супер сериозни теми и беше забавно.
И открих, че с Яна се допълваме идеално. Аз имам моменти, в които изобщо не говоря, а тя може да продължава вечно, без това да изглежда като монолог. Някакво супер странно.

А в единия магазин имаше едни, които изглеждаха странно и Гошо каза, че единия го изгледал странно. *хихихик*
А мен постоянно ме гъделичкаха. *реве с глас*
Абе страхотно беше. (sun)

Оставяме настрана, че останах без крака, нали се сещате... (giggle)

Няма коментари: