понеделник, юни 29, 2009

1 въпрос!

Защо, по дяволите, трябва да си харесам дадена mp3-ка, за да изчезне от пазара? И защо идиотите от Плесио си я държат на сайта и в каталога, без да `имат наличност`? Толкова много ли искам? Паметта на тази от Плесио и цвета на тази от Мултирама. Sansa Fuze 8GB Black. Не е много, нали?

Какъв е проблема ли? Мина точно 1 седмица от рождения ми ден, завършвам с пълно отличие, а още си нямам подаръка. Това ми е проблема. Дето друг на мое място, като Виктория например, щеше да си го поиска, защото `е единствено дете на родителите си` и `щом майка и я е раждала да плаща`, а не защото има рожден ден или си е взривила главата от учене. Мне, просто защото си мисли, че има право.

Аз пък мисля, че ставам на 17, имам 6,00 и поне една mp3-ка заслужавам. Не че наште нещо са се противили, даже напротив, но тъпото нещо просто го няма. Намразило ме е преди даже да го притежавам.

Аз пък си чета Дюн. Единственото успокоително нещо засега. Планирам да се вманиача, маниите също са крайно успокоителни.

И искам на концерт на Amatory.

И едва започва да не ми пука...

Няма коментари: