неделя, юни 28, 2009

Три въпроса - ???

? Защо няма хубави фенфикшъни за Дюн?
? Защо някакъв македонец си мисли, че има право да ми цитира История Славаяноболгарская, при това реведена на английски?
? Забравих...

Обожавам Дюн. Мога да го повторя още хиляда пъти. И не, отнемам правото на всички, чиято съдба ще се досоне до моята по един или по друг начин, да обичат Дюн. Това е като с Фантома. Само аз имам правото да обичам Фантома толкова, колкото всъщност го обичам.
Има лек солипсистичен нюанс в тези мисли...Ах, солипсизмът...Теорията, която успя да струстурира всичките ми мисли отпреди да я прочета и да ги затвърди. Не че го вярвам. Чувствм го. Не се обиждайте..

Ето един друг въпрос : Любовта ми към книгите Дюн няма нищо общо с това, че в мини серията Лето го играе Джеймс МакАвой, нали? Надявам се. Всъщност знам го. Джеймс МакАвой е ричината да търся фенфикшъни, но никой актьор не може да ме накара да прочета цялата тази поредица. Дам, самата книга е виновна.
=)

Завърших годината с 6,00. Хайде, наречете ме зубърка. Не ме интересува. Важното е, че съм доволна от себе си.
А утре ще отида на училище, и аз не знам защо... Така че може би трябва да лягам.
Лека нощ.

(и сега, както повечето пъти, когато казвам `лека нощ` ще остана още поне час...какво да се прави...)

Няма коментари: