понеделник, юни 15, 2009

Андреа - Всичко ми дай.

Наааааай-яката песен!
Знам, че по принцип псувам чалгата и т.н., ама тая песен просто уникално прекрасна! Цял ден си я въртя, даже трябваше да изтривам десетина слушания в ласт.фм, че нали металистите имат някакви предубеждения срещу чалгата...Еми не ги разбирам. Много си е яка песничката...






















Стреснах ли ви?
Всъщност единственото вярно от написаните горе простотии е, че трябваше да изтрия десетина слушания на въпросната песен от ласт.фм профила си. Но за това си има причина, при това похвална.
Изгаврих се с нея в презентацията ми по информатика. И ми трябваше да отрежа едно парче от 1 секунда от цялата песен, само че нали трябва да го прослушам да видя дали съм го нацелила...А то Уинампа си го върти 5 пъти преди да успея да го спра...Пък то си е запазила името и т.н...
Забавно.
Ненавиждам тази песен.

А презентацията ми е гениална! ^^

2 коментара:

Mindreader каза...

признавам, прекръстих се няколко пъти, докато четох.
успя да ми изкараш ангелите и другите гадинки, които живеят в мен ^^

Evie. каза...

Муахахах! Бива си ме. ^^