събота, юли 04, 2009

http://www.youtube.com/watch?v=acbToug8mNs&NR=1

Имам си mp3. Малко ми е трудно да му свикна откъм емоционална гледна точка, но усещам, че ще се влюбя в него. Дам, това ми бебче е момче. Не знам защо, но и компютъра ми е момче. Китарата пък е момиче. Предната mp3ка също беше...Между другото трябва да и измисля какво да я правя. Телефоните ми май са безполови. (giggle)
Утре има избори, което означава, че ще е Ден без Телевизия. Но пък ми е забавно какъв начин ще измисли радиото да оповестява резултати. То нали им е забранено, но те все намират начин да заобиколят забраната някак. И са все някакви забавни. Понеделник, когато пак ще е негледяемо, заради след-изборни глупости, ще съм на екскурзия до Рилския манастир.
Днеска и утре ще разтребвам.

Оо, бях наа концерт на БТР. Е, не са Скорпиънс, но поне беше купон.

Иии да. Искам концеерт на Аматори. И на Слот.

А момент да ви покажа нещичко. (на кои `вие` говоря, не знам, нали блогът ми стана частен, ама все пак)

http://www.youtube.com/watch?v=vwEDYwys_4s

[03.07.2009 14:07:42] - Nyx. - каза: той мяукаааа! (h)

Хихи.

Няма коментари: