четвъртък, юли 16, 2009

... (overload)

^ Обичам точки. ^

Обичам и студените душове през лятото, въпреки че самото лято не го обичам. Е, има го и момента с ваканцията и тези неща, но все пак... Жега е, всички са или на море или на село или бог знае къде...Но и да бяха в София едва ли щяхме да се виждаме, защото познайте? ЖЕГА Е.
Кааааакто и да е.

Overload, overload! (представете си го в големи червени букви на компютърен екран)

Май е време да съм наясно какво искам да следвам/работя. Така де, добре ще е да знам какво точно да уча, колко да го уча и т.н.

Правото...Ами да, интересно ми е, детска мечта ми е... Но трябва да си адски добър за да направиш нещо, вместо да си нотариус или нещо подобно. Мога да съм прокурор, но не ми се иска... Или адвокат...Но както каза Мони, как ще се чувствам ако защитавам някой сериен изнасилвач, и понеже ще съм добра, успея да го изкарам от затвора и...стане гадно...
Съдия? Мдааа, плащат ми да чета забавни историйки и да решавам кой за какво е виновен? Обаче малко трудно се става съдия...И иде реч за твърде много бумаги и глупости..

Психологията?
Сууупер ми е интересно, само че...дали има поле за реализация? Някой беше каза, че българинът по-скоро ще удари една ракия в кръчмата от колкото да си даде парите за психолог или нещо подобно... А не ми се занимава с някакви тоталните откачалници...Ако сте гледали `Психо`, към нещо такова се стремя. Психичните разстройства, фобиите и т.н. Или просто хората, които искат да споделят с някой, но това май е....Психъатър, психоаналитик, психолог? Даже не съм наясно кое какво е. xD

Филология...
Да преподавам като в ИЧС? Нали се сещате, семейния бизнес...Майка ми каза категорично `не`, не знам защо. Преводач? Ъм.. Едва ли...Пък преподаването може да е интересно, ето, баща ми го прави 25 години и...май още не му е омръзнало много-много. Срещаш различни хора, различни култури и т.н. Звучи приятно...

Журналистика?

Май най-добре изразява това, че искам нещо достатъчно...ъм...креативно, неомръзващо и разнообразно... Дали във вестник, списание, репортер... Изглеждат интересни професии, нали? Е, зависи от темата де. Няма да се занимавам с политика, това е ясно...Но пък майка ми не ми дава, защото ако следвам това, мога да работя само подобни професии, а със всяко друго образование съм можела да работя това...

OVERLOAD.


Разнообразно, креативно, евентуално свързано с някакъв вид писане на текстове (не, нито мисля, че имам някакъв талант, но това би ми било приятно.), да не ми омръзне да го правя 35 години.
О, и да плащат добре. xD
Някой да се сеща за такава професия?

Няма коментари: