петък, юли 17, 2009

Кой кого промени?

Преди (без да мога да определя кога точно е това `преди`) не бих могла да изслушам Осколки, например. Сега си въртя песните на Аматори и даже прескачам по-баладичните, защото търся неща от сорта на Снег в аду, Черно-бели дни...
С Лени можехме да си играем игрите `наужким` без да се чудим каква всъщност да е историята. А вчера се канехме цял час и накрая нищо не направихме.
е игнорирах хората, като ми пишеха по скайп. И сега не го правя нарочно, просто нямам никакво желание да си чатя. Май започна да ми се струва твърде изкуствено. Все пак само 20% от общуването се състои от думи, а чатът е думи и емотиконки, айде заради емотиконките ще му дам 40%. А интонацията? А изражението? А езикът на тялото?

Дам, доста ме притеснява промяната на музикалния ми вкус. Вероятно е нормално да минаваш на по-тежка и по-тежка музика, но помня, че когато Лорди победиха в Евровизия, не можах да изслушам Hard Rock Hallelujah докрая. Представяте ли си? А сега си въртя метълкор и деткор парчета по цял ден...

Или влизам в пубертета или излизам. ;D

Ениуей, всеизвестно ви е, че аз не вирея на температури по-високи от 25 градуса (с много воля - 30), та идеята е да си седя вкъщи и да излизам само да потичам. Мда, това е идеята. О, и понеделник ще отида до НДК. Познайте защо? Мда, ще купувам билети за Таря на Мила, Лени и моя милост.
Някои мечти се сбъдват по два пъти...
Този път няма да сме почти най-отпред, а най-отпред.
И този път...не знам дали ще е по-хубаво от предния...Има вероятност едно от двете неща, които помрачиха предишния концерт да е различно, или поне се надявам да има такава вероятност.
И предния път не изпя Фантома... Сигурно и този път няма да го изпее... Трябва да чуя тази песен на живо преди да умра, сериозно ви го казвам.
Една друга мечта е да гледам самия мюзикъл... Представете си - в Бродуей! Та аз не съм стъпвала извън Европа, но си мечтая да гледам Фантома от Операта в Бродуей. Е, защо пък не?


Както и да е.

Като цялостна личност съм...ядосана? Може би затова слушам такива песни...Но пък днес ми е някакво спокойно. Може би защото майка ми ми донесе сладолед? ^^
Опитвам се да подредя музиката в компютъра си с пълна педантичност. А дискографията на Аматори още ми се сваля... Бавни руски сайтове...

Намерих Дезидерия и пръстенът на дракона. С българско аудио. С дублажа от касетката, която имах като малка! <3
Ако можех да намеря и Пещерата на златната роза така...Има я само с новия дублаж на Диема, а той е нищо в сравнение със стария... Гласът на Тарабас беше просто... Хех. Падах си по него като бях на... 5-6? (angel)

Чао, аз трябва да си подреждам песните. ^^

Няма коментари: