понеделник, август 17, 2009

Интересно ми е...

Как се получава така, че всеки път като седна да си разтребвам стаята, рано или късно се намирам в море от стари контролни по френски? Е, този път не им обърнах много внимание, ами направо ги набутах където им е мястото - в плика за боклука. Всъщност, остава ми секцията и шкафа с учебниците, а и на двете места има подозрително голямо количество хартия...та ще видим. Вече си представям още десетина диктовки да изскочат отнякъде.

О, знаете ли? Купуването на 8 гигабайтова mp3-ка май беше ненужно, защото нееее, няма как да я занеса на морето, защото няма да взимаме лаптопа. Но баща ми ще ми отпусна старата ми, която му подарих. Явно не иска дъщеря му да умре. Но познайте? Знаейки, че имам 8 гигабайта, съм сваляла като ненормална. При което какво се случва? Сега ЕДВА събрах 4 групи. ЧЕТИРИ ШИБАНИ ГРУПИ.

Е, това включва (почти) пълната дискография на Найтуиш, но това да не ви впечатлява.

НЯМА Апокалиптика! Няма АМАТОРИ! И още много неща няма.

Бедничката аз...

НЯМАМ ФАНТОМА!

Е, имам песента на Найтуиш, но аз си исках ЦЕЛИЯ ШИБАН Саунд-трак, към филма. Да не говорим как съм го сваляла песен по песен от Дата-та, дето вече е ПЛАТЕНА и трябва да чакаш 45 секунди на файл за да го свалиш, ако не си си платил.

Хах, аз много се оплаквам.

Мне, всъщност за днеска свърших с разтребването, слушам си музика и до мен им сладолед.

^^

Няма коментари: