събота, август 15, 2009

Детство мое...

След като си намерих Пръстенът на дракона с БГ аудио, при това аудиото от касетката, която имах много отдавна, ми остават още няколко игрални филма, които съм обожавала като дете.
Пещерата на златната роза, слава Богу, вече се намира относително лесно. И ми остава да се замисля, кои бяха другите?

Полярния крал. The Polar Bear King.
Обожавах го, наистина. Още имам касетката някъде, въпреки че е развалена. Те май всичките са така. Та, принцът е превърнат в бяла мечка от вещицата и отива в една страна, където е вечна зима и си намира принцеса. Женят се, той се превръща в човек през нощта, но гадните сестри на принцесата я убеждават да се промъкне и да го види през нощта. Тя май беше малко вързана в ръцете, защото успя да разсипе восък върху него, а се оказа, че част от проклятието е, че ако го види, той ще принадлежи на вещицата. И останалата част от филма тя се мъчеше да го спасява. Ениуей, много беше сладко.

(не помня българското име, не ме питайте как се добрах до истинското) a.k.a. Sorellina e il Principe del Sogno a.k.a. "La légende d'Alisea". Фюх. Ениуей, това е поредната приказка от Ламберто Бава, става въпрос за едно момич, отвлечено от зъл магьосник и един принц, с който са влюбени, но могат да се виждат само в сънищата си. Плюс, че всеки вижда другия както го помни - като дете, затова когато случайно се срещат след като тя избягва, не се познават. Тъжно. Гледала съм го само веднъж, но го обожавам. xD

Иии, Книга за Джунглата, игралния от 94та. Това нещо ме беше объркало адски много като малка, защото там мацката учи Маугли да танцува и броеше такта, но броеше `Едно, две...Четири, пет шест.` А аз примерно две-три годишна. И после много трудно си припомних, че трябва да има три. Него лесно си го намерих.

Така...Имам Дезидерия, мога да си набавя Фантагиро, за Ализея току що намерих руски субтитри, което е добре(а и отдавна не съм проверявала френските сайтове, може да е изскочила отнякъде), Маугли го има наоколо, при това на английски, та няма да ми трябват субтитри.

И остава... мда, остава Поларния крал. Има началото в YouTube, но онзи казва, че не може да качи останалата част (защото е тъп, мен ако ме питате). Та, ще трябва да се търси още. Рано или късно...
И да, бях изпаднала в депресия, когато касетките ми започнаха даа ме предават една по една, но сега... сега си ги събирам.

Дам, отивам да търся из френските сайтове.
До някога.

Edit: О, и игралния филм за Жабока-принц. (всъщност крал, доколкото му разбирам немското име).

Edit2:

Йес, йес, йес! Пещерата на златната роза е със стария дублаж, като от покойните ми касетки! Със стария глас на Тарабас! ^^

Edit3: О, и Роня! И нея рябва да я потърся и се надявам да е по-лесно, ако не за друго, ами май беше спечелил някаква награда филма...

Edit4 (увличам се малко вече..)
Намерих Полярния крал с английско аудио в един български сайт, но няма сийд... Надявам се да успея да го сваля рано или късно.

3 коментара:

Unknown каза...

Напиши в youtube meansomethink и влез в канала, там го има

Unknown каза...

Видео клипът не е на лице

Unknown каза...

А дали знаеш това име Ализея, италианско ли е или се появява от руския превод на филма. Търсих, но не мога да разбера, категорично! :/