събота, октомври 24, 2009

За Туайлайтърките...

Щом толкова държите на филм, в който главната героиня се влюбва в `уж 17 годишен, но всъщност много по-възрастен от нея`, гледайте Tuck Everlasting. В него поне има смисъл. И е хубаво. И е тъжно И няма щастлив край. И никой не блещука. И онзи е къде-къде по-хубав от прехваленият ви Едуард. И..и...да, почти всеки път ме разплаква. Не че Туайлайт не ме разплаква, но това е от отчаяние как може да бъде създадено нещо като него...всъщност, ясно ми е как може да бъде създадено, но въпросът е, как може хората да го харесват толкова и да се опитвт да ми го пробутат като `най-гениалната книга на света`.
Бля...

пс1: Знам, че има и книга Tuck Everlasting. Но предпочитам филма.
пс2: Игнорирайте часа на публикуване, досега съм гледала Jane Eyre.

2 коментара:

Анонимен каза...

И аз съм гледала Tuck Everlasting, и мен ме просълзи... Иначе и аз вече съм на същото мнение като теб относно Twilight. :]

DeadSoulRise каза...

Оо,Джонатан Джаксън определено е 100 пъти по сладък от Едуард.И да,Безсмъртните Тък е много по вълнуващ и оригинален от Здрач.
А книгата доколкото знам не е преведена.