понеделник, ноември 30, 2009

Малки неща, които ме изкарват извън кожата ми.

-много прозорци. повече от четири са твърде много, само по един на програма е приемлив.
-немаксимизирани прозорци. причиняват ми физическа болка, сериозно.
- звукът от пилене на нокти. съученичките ми намериха как да ми го връщат за пукането на ставите.
-когато някой напише нещо в мууда си....във фейбуса си...в майспейса си... в туитъра си...едно приемам, даже две бих разбрала, но сериозно, имам усещането, че някои хора отварят всички социални мрежи в подпрозорци, копират дадено изречение и после минават през прозорците и го пействат във всеки сайт. малко е жалко, не мислите ли?
-когато хората се опитват да пробутат някоя чалга/хаус/поп песен, като изключително задълбочена, чувствена, искрена и т.н. Сериозно, колкото и плачещи емотиконки сложите до `Дяволско желание`, няма да ме убедите, че сте тъжни. 
-когато хората изписват имената си чрез някакви странни символи... хелоу, имате кирилица И латиница, малко ли са ви?
-хиляда сърчица в мууда ви не означават, че обичате даден човек повече. така де.
-и ако го обичате тооооолкова много... поне имайте уважението да изпишете думата `много`.
-ИмА Ли сМиСъЛ дА СпоМенАвАм ТоВа?
- и да.... НЕ ЗНАЕТЕ ЛИ, ЧЕ CAPS LOCK Е ЕКВИВАЛЕНТ НА ВИКАНЕ?! а аз не обичам да ми викат.
-да ми казват, че съм сатанистка, само защото съм атеистка.
-да ми се налага да се преструвам, че слушам хора, с които не ми е приятно да разговарям и да `мхм`-кам.

to be continued.

Няма коментари: