сряда, декември 02, 2009

People change.

Вече не ме е страх от игли. Или ако трябва да бъда честна, не съм сигурна дали преди ме е било страх или съм си го въобразявала. И ако е така, още колко черти от характера ми са плод на въображението и на самовнушение, а не на истинското ми `аз`?
През последните няколко месеца, бидех бодната три пъти. 1 манту, 1 ваксина и едно взимане на кръв от вената (за първи път!). Мантуто даже го разглеждах, докато повечето хора се отвръщат. Ваксината беше на задната част на ръката ми, така че няма какво да кажа. Взимането на кръв също не можех да го гледам, защото трябваше да лежа (не ме питайте защо, не съм учила медицина).
Най-забавното е, че после всички през 1 минута ме питаха дали съм добре, а аз си се чувствах просто прекрасно. Малко сънена, но това беше защото трябваше да ставам рано заради въпросната процедура. Но иначе си бях идеално. Май очакваха да припадна. Оказа се, че доста хора го правят, при това (изненада!) повечето припадащи са мъже.
Та, не припаднах. никога не съм. А някак ми се иска да видя как е, честно казано. xD
Да видим как върви седмицата.
Понеделник - контролно по руски.
Вторник - връщане на контролно по БЕЛ, петица. (тест беше, не съм аз виновна. тест с въпроси от сорта на `какво усещане носи този цитат на Ботев. явно моите усещания са... както и да е. различни от това, което трябва да бъдат)
               -правене на контролно по физика. кълна се, сигурно ще имам двойка. всички предмети освен този ми вървят, но пък той толкова не ми върви, че компенсира за всички останали. и учителката не може да преподава като хората.
Сряда - изпитване по френски, контролно по математика, контролно по биология.
Четвъртък - контролно по философия?
Петък - ...изпитване по БЕЛ май... но иначе ми се струва, че няма нещо грандиозно.

А пък Яна ми се оплакваше, че било полудяла тази седмица.

Събота - кино. Новолуние. Отново отбелязвам - аз съм твърде анти-Туайлайт. Но също така съм твърдо зад принципа, че трябва да познаваш нещо, за да можеш да го критикуваш. Плюс, като филм е почти приятно. Мисля, че за това е родено, да е непретенциозно тийн филмче, а не колекция от 4 тухли, в които много се говори и нищо не се казва.
Та така. Сега може би трябва да отида д си взема едно душче... Мда... До когато.

Няма коментари: