четвъртък, декември 31, 2009

Това не е нова година...

Не че имам нещо против равносметките, но никога не съм можела да разбера, защо ги правите по Нова година. Това не е следващата година от живота ви, просто следващия купен календар. На мен ми е по-равносмятащо около рождения ми ден, но какво пък. Всеки има право да прави каквото си иска.

А аз си имам нови ботушки. Които ще бъдат черни. И ще станат по-високи отколкото са в момента. Но като оставим това настрана - това са ботушите мечта.

По ММ дават 100те най-велики песни на десетилетието (или нещо подобно) и честно казано ми писна от рап и р`н`б, но го гледам. От време на време вмешват нещо българско, а като го пуснах (някъде към 70 и нещо) беше Bring Me To Life.

Не че съм съгласна с класацията, ама я гледам там, колкото да зяпам нещо.

Чао чао, до догодина. *гуш*

1 коментар:

NeMo каза...

Равносметки се правят и по Нова Година пък. :Р
Въпреки, че си права за рожденния ден. Само дето аз не го броя за празник. Какво да празнувам, една година повече? :P
Спазвам си обещанието ;)

пп за съжаление истински ценната музика, рядко влиза в такива класациия, защото светът е масово профанизиран. Кофти тръпка, но факт.