сряда, март 10, 2010

Sing for me, my love.

В името на душевния ми покой, спокойствие, т.н., постановявам:
От днес нататък да бъде поставен лимит от 1 (една) песен, която да свързвам с който и да е даден човек.
Изключение правя самата аз. Със себе си имам право да свързвам всяка песен, която ми хареса. ^^ Имам право да не ми пука откога сте харесвали/обичали тази песен или с кого/кога/къде я свързвате. И знам, че звуча като кучка, но изненада - имам право и на това. И имам право да се развиквам на хората за глупости от време на време. И да се държа, както те се държат, без да трябва да търпя коментари, които самата аз на тях им спестявам. И да не си пиша елементарни домашни, от които нямам нужда, или домашни по предмети, от които нямам нужда. И да чета това, което искам, а не това, което ме карат.
И ако не спра това ще стане адски дълго. Чао.

Няма коментари: