четвъртък, октомври 30, 2008

"Пищите като умрели!"

Каза Математичката. (сиреч "Онази на която дължа противната ни програма")
По БЕЛ ме изпита. На Дон Кихот. И ми писа шестица. А аз не съм го чела.
Избягах от физическо за да занеса един диск в работата на майка ми.
После се върнах за контролното по География. Няма такава примерна ученичка като мене.
После имаше родителска и ние с Яна, Вики и Ема останахме. Беше много забавно да зяпаме как учителките хвърчат напред назад по стаите.
Забележете, не са ме споменали на родителската, въпреки че съм единствения човек с две шестици по френски, една от двамата с две шестици по Химия и т.н.
Възмутена съм!
Та, както и да е.
Лени ми върна дрехите с които беше на концерта, само за да ми вземе дрехи за утре - Вси Светии.
Ще водим Яна до Горгоната.
Един колега на мама ми се оплакваше, че компютърът им е само 80 GB. Аз като му казах, че моят е 40 направо щеше да падне.
Та струва ми се, че е това.

Няма коментари: