вторник, ноември 04, 2008

Зачезнах нещо...

Бях (и се предполага, че още съм) болна. Оказа се, че петък ме е боляла главата, защото съм имала температура. Ама кой да се сети. Аз си мислех, че е от притеснение заради контролното по математика, въпреки че не се притеснявах. И с въпросната температура съм се занесла чак до Събуей шопа. Ама както и да е.
Виж, когато в събота се събудих със същото главоболие се позамислих мъничко. И си премерих температурата. Явно не съм го направила като хората, защото ужким беше 36.3, а вечерта, когато майка ми ме накара пак да я премеря, - бам! 37.9
И кашлям като побъркана. Както казах на Мила скоро ще си разраня гърлото и ще почна да изкашлям кръв. Но аз обичам да хиперболизирам.
Всъщност днеска трябваше да съм на училище, но вчера изпуснах лекарката, защото майка ми и баща ми успяха едновременно да се объркат дали е сутринта или следобед. Та днеска ще ходя, ще си почина още малко от училището и от утре - на контролното по история. Идеално.
Намерих се много симпатична песничка и сега си я въртя нон-стоп.
http://www.youtube.com/watch?v=bmtmwMiaDZM - Поздравче.
Отивам да си пия хапчетата, а после се настанявам пред телевизора, че ми беше заявено, че трябва да лежа.
Чао, чао. *гуш*

Няма коментари: