вторник, ноември 04, 2008

Носталгия.

Бях при лекарката и се видях с Теди. Да, отдавна знаех, че сме при една и съща лекарка, още от времето, когато отивахме заедно за гадните мантута (ноу айдия дали се пише така), за морална подкрепа.
Но какъв е шанса да се разболеем по едно и също време и да отидем по едно и също време? Малък. Хем се е променила, хем си е същата. Супер странно ми беше. Набързо ми изклюкари за всички от стария клас. Мамка му, такава носталгия ме налегна.
Въпреки че с новия клас вече се разбираме, още не мога да им свикна. До колкото се познавам ще ги приема за моя клас чак когато се разделим.
И все пак...с голяма част от бившите ми съученици си познаваме от първи клас. Пък с Теди още от детската градина.
И просто ги усещам много близки. Да, даже тези с които не контактувах много-много. А новите...въпреки че сме в добри отношения (като цяло) и въпреки че сме заедно вече три години...просто има нещо...
Утре съм на даскало. И трябва да ставам рано за да уча и т.н.
Затова сега смятам да си лягам.

И пак съм започнала да мисля и анализирам твърде много. Прекалено много. И започвам да се чудя...
Ох, по дяволите...Всичко беше по-лесно в шести клас. А сега е някакво...объркано. Искам пак да съм на десет, мамка му...

Няма коментари: