събота, януари 03, 2009

*влюб* <<<3

Нещо ми става напоследък. Хванала ме е някаква вълна брутален руски метълкор и не ме пуска. Не че им разбирам нещо де, първо, защото не знам руски, и второ, защото така се дерят, че и на български пак не бих ги разбрала. Но по някаква незнайна за мен причина им се радвам.
Как започна ли? Още отдавна, със Слот. Как намерих Слот не помня. Но после от време на време ме прихващаше нещо и почвах да търся руски метъл. Така попаднах на [AMATORY]. А Related в YouTube ми даде Слёзы. После се оказа, че тях съм ги харесала, защото Игорь и Денис от [AMATORY] им гостуват в доста от песните. После продължих да си се ровя в Related, намерих си супер радващата песничка Сука, хванах [AMATORY] радиото в last.fm.
Сега си слушам Револьвер на Fourth Dimension (feat. Игорь от [AMATORY]) и си се радвам.
Между другото клипът е много смешен на определени места, особено как Игорь се въргаля по пода и...пее...примерно.
Ето ви да послушате.

http://www.youtube.com/watch?v=Cpvw5jlhY5c

Сега Лени пак ще възкликне `руски метъл?!`. Ама какво да направя! Чакаме да ми премине. ^^ ако изобщо ми премине...всъщност може да го науча езика заради тая музика...

Като говорим за езици, предполага се, че скоро ще тръгна на английски и съм много доволна, защото много ми липсваше.

И наште пак се карат, така че надувам Револьвер на дупка иии...трябва да бърша прах.
До когато.

2 коментара:

Зелена череша каза...

руски метъл?!
xD

Evie каза...

Джийзъс...Скучно е да се познаваме толкова добре. ;Р