понеделник, януари 05, 2009

Утре..

Е понеделник. Защо ли мразя понеделник...вероятно защото знам, че следват още 4 дена в училище. Даже факта, че съм родена в понеделник не може да промени това.
Имам добра и лоша новина...Всъщност няколко добри и няколко лоши.

Домашното ни по френски е неприлично малко.
Затова пък не се знае кога ще ни изпитва на книги, а аз моята леко даже не съм я отворила...

Класната не ни е сърдита, защото избягахме от Биология миналата година...
Но затова пък може да ни се разсърди, ако разбере..

Има сняяяяг! <333
Затова пък е студено, но това не е чак такъв проблем, защото обичам да ми е студено.

Яна най-сетне си намери момчето, за което и предсказваха картите. Всъщност не знам дали е той, но си намери момче и изглежда много щастлива и много се радвам за нея и са много сладки заедно. ^^

И планирам почти всеки ден да ходя на кънки.
И...трябва да уча повечко, защото идва края на срока..
И от февруари съм първа смяна.
А от следващия уикенд съм на английски и събота и неделя от 8.

И ще стане забавно, защото всеки делничен ден ще ставам в 6 за да ходя на училище, а през уикенда ще си доспивам да 7 и половина. Така че ако изведнъж започна да се държа като тоталната кучка с целия свят...от недоспиването ще е. От сега се извинявам.

Затова пък ще имам повече време и през април започва футболния турнир и тази година наште момчета май имат някакъв шанс да бият `в` клас, най-накрая... та дано, писна ми да сме на второ място във випуска заради тях.
И...дам.
Колкото и да се оплаквам за ставането рано...обичам да съм първа смяна. И я предпочитам.


Ще си изгледам последния епизод от първия сезон на Тюдорите и си лягам. Да, Лени, онзи сериал. Да, пак.

Като говорим за последни епизоди, последния на четвъртия сезон на Хаус е сдухващ.
И аз по-добре да изчезвам, че пак ми се очертава да си лягам в 3...а утре...*въздъх* сме на училище.

Няма коментари: