понеделник, януари 05, 2009

Или днес...

Най-лошото нещо е, че ПАК ще ни изключват, ужким. Но може и наистина да стане. Е, съмнявам се, но все пак..

Най-хубавото нещо ли? Сънувах...Странен, но прекрасен сън. Сериозно съжалявам, че се събудих, повече от обикновено...

`Cause even when I dream of you...the sweetest dream will never do..

Друго хубаво нещо...е, видях се с Мила, с Мони, с Бисерчето ми, с Лийн, със Злати...

А иначе днес беше забавно. По руски ужким учихме, но то ученето по руски не е нищо сериозно. Имахме два часа с класната, но тя ни е обидена за бягането, така че два часа по френски не сме правили нищо, а с Бочев и Крис си говорихме тоталните глупости. От доста време не се бях хилила толкова.
И Бочев цял ден се опитваше да изнасили Мила, явно доста му е липсвала през ваканцията. (Мила, не ме убивай!) (Не че ми четеш блога много-много де...)
По ИТ пак се мъчихме с тъпия Access, дето не ми е ясно защо го учим. Хък хо информатика господина ни игнорира на 100% и играхме conQUIZtador. И моят комп нямаше скайп! *мрън*
Биологията...освен, че онази ни беше обидена, че сме и избягали от часа, друго май нямаше интересно. Учихме си кротичко, както обикновено.

Според слуховете утре в часа на класа Директорката ще идва да ни се кара. Ще е забавно. ^^

Аз имам някаква идея утре да се занеса на пързалката, но още не съм го обмислила като хората...Но май ми се спи твърде много...Вчера си легнах към 4-5 станала съм някъде към 10-11. (не ме питайте как съня ми беше цели два дена, въпреки че е научно доказано, че времето върви по-бързо в сънищата)

Сега мога да започна поредното си философстване за сънищата, но няма да го направя. Достатъчно ми е, че си го сънувах..Всъщност не ми е достатъчно, но само това ми се полага, предполагам. Безброй сънища и 45 минути.

Както и да е.

Няма коментари: