четвъртък, януари 08, 2009

Или идва пълнолуние...

Всъщност няма друга възможност, защото проверих и наистина остават 3 дена до пълнолунието. Не ми казвайте, че си го въобразявам, наистина не мога да спя по пълнолуние. Вчера съм си легнала в 3 без нещо, но заспах чак към час по-късно. Е, мой си е проблемът, че реших да слушам музика за приспиване, а това не работи много-много, защото си знам всички песни от mp3-ката наизуст, и им следвам текстовете и това ме държи будна.
Днес е четвъртък. Мразя четвъртъците. А този определен четвъртък го мразя още повече, защото ще правим контролно по география. Не че ми е трудно, но ми е безсмислено. Каквото и да реша да следвам, 5 пари няма да давам за глупостите дето ги учим, а което трябва да го знам от обща култура си го знам. (или го научавам от кръстословици или conQUIZtador.)
Добрата новина е, че класната още не ни говори, но предполагам, че скоро това ще се промени. Та ще видим.
Една още по-добра новина, която е и лоша същевременно, е че от тази събота съм на курсове по английски в ИЧС-то. Не мога да ви опиша колко ми липсва да уча английски. Не че, не харесвам френския, не че не го знам що-годе добре, но...Английския си е друго нещо. За Бога, аз мисля на английски 30% от времето!
Както и да е, това означава само, че събота и неделя ще ставам рано и няма да мога да се наспивам. А мен и сега ми се спи, въпреки че съм станла в 11 и половина.
А ставането в 11 и половина е лоша идея, защото имам време само да се изстрелям, да си взема един бърз душ, да обядвам, колкото майка ми да види, че съм яла нещо, и да тръгвам на училище. Едвам намерих време даже това да го напиша.
Така че, дам, добра идея ще е да изчезна.

ПС. Вчера колкото пъти да си пусна mp3-ката, тя нали е на shuffle, и постоянно ми даваше Feel For You някъде на второ-трето място. =)

Няма коментари: