петък, януари 09, 2009

Мм..

Спинка ми се.
Вчера пак съм си легнала към три, въобще не помня в колко съм заспала, и...планирам днеска да си легна рано-рано, защото утре трябва да стана към 7-7:15, защото съм на английски от 8. Хубавата новина е, че ИЧС-то е, лайк, next door. Всъщност мога и до 7 и половина да си поспя...реално погледнато какво имам да направя, пътя ми дотам е 60-100 секунди (айде сега заради снега да го кажем 2 минути)
Ставам в 7 и половина, взимам си един бърз душ, хващам 1 тетрадка и една химикалка, обличам си нещо и отивам. Не е толкова сложно.
Айде, обаче ще тръгвам, че да не закъснявам.
Вчера беше за малко.

едит - Татко току що ми каза, че почти всички училища днеска ще сме с намалени часова, а някой (35-то например) няма да учат.
Знаех си, че трябваше да сложа 35-то пред 133-то в списъка с желанието за кандидатстване след 7ми клас, знаех си...

Няма коментари: