понеделник, февруари 23, 2009

:)

Добре де, бая хора ми четете глупостите. =)
Направо не ви завиждам, такъв пубертет ме е треснал напоследък, че неправо лошо ми става. Аз като си знам, че вървя с две години след връстниците ми и съм на акъла на Елена... lol.

Люк налетя на Ейдън. lol
Измъкнах едно признание. :D
Получих шестица по френски. Пак си харесвам класната. heh.

Поровичках се в MySpace. Спокойно, още го мразя горкия сайт. Просто ми стан интересно защо толкова хора са като вманиачени в него, та си обнових профила, дето от 2 години не съм го пипвала. Интересното е, че открих ще съм по конкретна за някои неща. Забелязва се, че съм пораснала. :)
Сега трябва да си намеря и хубав layout и съм готова да стана поредното момиче, което се снима в банята, прави се на много интересна и т.н.
Защото ми трябва нова страница...не е казано, че ще ставам такава де, но определено трябва да се променя. Така де, няма да започна нова страница. О, не. Ще откъсна старата, ще я смачкам, разкъсам, изгоря, изям, повърна...както и да е.
Лошото е, че това си го решавам за пореден път, и все не се получава. Така че ще имам нужда от помощ. Но както знаем, тя се появява, когато най-малко я очакваш. =)
Та ще видим. Сега на дневен ред е да се науча да си се радвам на всеки ден.
Започвам от утре...или поне ще се опитам.

План - Еви става положителен и оптимистичен човек. Йей^^

Лека нощ.

Няма коментари: