неделя, септември 27, 2009

Утре...

Имам три входни. Руски (въпреки, че много ясно представихме позицията си, че не знаем нищо), Химия (която си я помня...всъщност този мой талант по химия е истинско разхищение, като се има предвид, че няма да кандидатствам нищо с нея), География (на неща, които не сме учили, а още повече че неученето им е било на френски).

[12:18:45] - Nyx. - каза: Аз нямам късмет с този руски...
[12:18:54] - Nyx. - каза: С нова учителка сме
[12:19:05] - Nyx. - каза: И тя не може да се оправя с класа.
[12:19:17] - Nyx. - каза: Иии, при предишната поне беше тихо, защото всички спяха
[12:19:23] - Nyx. - каза: При таз исе лигавят и викат и т.н.
[12:19:34] - Nyx. - каза: А аз разбрах какво му е трудното да преподаваш руски
[12:19:47] - Nyx. - каза: Началото българите го знаят, или поне им изглежда лесно
[12:19:52] - Nyx. - каза: И е много трудно да се прецени
[12:19:55] - Nyx. - каза: в кой точно момент
[12:20:00] - Nyx. - каза: става трудно
[12:20:15] - Nyx. - каза: Предната я направи тази грешка
[12:20:57] - Nyx. - каза: Мислеше си, че щом горе долу сме казали думата на български с руско окончание, значи я знаем на руски (въпреки че п повечето случеи така не може да се уцели)

Мда...От 6 годишна искам да науча руски. Всъщност, искам да знам руски. Да се чувствам толкова свободна с използването му както и с английския. (а даже френския още не ми е на това ниво, въпреки че... мисълта ми тече що годе прилично напоследък)
Ще ходя на курсове. Решено е. Всъщност, малко е сложно. От Януари смятам да почна френски, за да си взема тъпото B2 най-сетне и да ми се маха от главата. След като си направя матурата единствения ми проблем с френския ще е да си чета книжки за да не го забравя.
Лятото сигурно, може да походя на английски за да си взема сертификата от Мичиганския университет. 12ти клас ще е български, история, още български, още история... Матура, кандидат студентски изпит... Влизане в СУ? Да, но с какво? Не знам... Това не е добре. Мога...да завърша филология и да работя в ИЧС. Това няма да е толкова зле, нали?

[12:26:52] - Nyx. - каза: Аз...мина ми преди известно време през главата..да завърша някаква филология и да работя в ИЧС като учителка...
[12:27:36] - Nyx. - каза: Мда...обмислям го...
[12:28:12] - Nyx. - каза: Хубавото е, че няма да е някакво еднообразно нали...ще работя с различни хора, обичам езиците и ще ми е приятно, пък и..като нямам друг талант, най-логичното е да използвам този, който имам...
[12:28:42] - Nyx. - каза: Татко каза, че много лесно ще може да ми уреди конкурс и че заплатата ми ще е хубава...
[12:29:35] - Nyx. - каза: Няма да е някакво хипер напрегнато, предполагам....така де, сигурно ще работя главно с възрасти, така че няма да е като да съм учителка в училище и да си хабя нервите по някакви дечурлига...
[12:30:27] - Nyx. - каза: Още повече, до тогава ще знам поне два езика на ниво за преподаване, нали?
[12:30:47] - Nyx. - каза: Ще мога да работя и с френски и с английски.
[12:31:01] - Nyx. - каза: Което означава още по-малко еднообразност.

Мда, подобни мисли винаги ми докарват главоболия...

Няма коментари: