неделя, януари 31, 2010

Мрън? Или всъщност не.

Вчера, както някои знаят, а пък други не, беше двуезичното. За мен си е много мазохистично да отидеш някъде, където ще те карат да преразказваш от руски на френски, но пък какво, винаги съм имала някакви такива наклонности. Всъщност, нямах нищо против, само че трябваше да съм в даскало в 8 и половина. Събота. Средата на `междусрочната ваканция`. Но пък какво да се прави, станах, отидох, намерих стаята преди да намеря списъка със стаите. С нашата комбинация бяхме само ние, 10ти клас и май е имало хора от 35то. Започвам да си мисля, че това са единствените училища, които имат паралелки с първи език френски и втори руски. Та както и да е.
Понеже видите ли, вече си имаме музикален звънец, се оказа, че по него може да се пуска и музика. Та, незнайно защо, звучеше главно френска (Et si tu n'existait pas...) и малко ABBA.
Ениуей, в нашата стая бяхме дошли само осмина мисля. Аз, Мила, Ния, Анди, Кирил, Асен, Радо и Ели. Текста на руски ни го чете старата класна на Мила, а пък квесторките ни бяха някакви злоби.
Е, писахме там каквото писахме, оказа се, че аз не мога да броя думи и след най-перфектното заключение написвано някога на подобно състезания ми потрябваха още 20.
После като си тръгнахме реших да отида с майка ми при баба. По едно стечение на обстоятелствата а първи път пътувах в метрото през надземната част. Защо, защо, защо не са го направили прозрачно? Щеше да е толкова страхотно, колкото не мога да ви опиша.
Та, на връщане с мама минахме през едно магазинче и се сдобих с ръкавички, блузка и почти се сдобих с едни прекрасни много широки дънки, точно каквито си ги търся, само че бяха толкова `гениално` направени, че не правеха два пъти по дебела.
И видях едни прекрасни ризки. Ама просто прекрасни. Така че вече ще знам къде да си търся ако ми дотрябват.
Та ениуей, това беше главно. После като се прибрахме се наспах, което е просто уау, защото аз спя следобед само при екстремни обстоятелства (например, ако съм болна или ако сме на морето и цяла сутрин съм плувала)
Ии, това е. От утре съм първа смяна, което от една страна е по-добре, защото имам мноооого повече време, но от друга.... как ще ставам в 6 и половина просто не ми го побира ума.
Още една добра новина, програмата за понеделник не предвижда френски, което е страхотна промяна, защото първия срок имахме френски всеки божи ден.

 И така.
Чао чао, утре ще се оплаквам колко рано съм станала.

7 коментара:

Mindreader каза...

Значи не съм единствената, която не е доволна от постиженията си на двуезичното?

Evie. каза...

Всъщност май имам надежди за втори кръг, ама да не се урочасам. xD

Mindreader каза...

Моите всичките умряха, но продължавам да се надявам. Тъпо. хD
Все пак беше най-важното нещо за мен в последно време.. (:
Дано поне ти минеш.

Evie. каза...

Мм, май се урочасах. Класната ги проверява и ми позна почерка и каза, че ще ме набие, ама пък да видим.

Mindreader каза...

е, ще видим, не е сигурно, че няма да минеш (:
а половината ми преразказ е грешен, тъй че май си губя надеждите.
Но ти можеш да минееш!

Evie. каза...

Амин!
Въпреки че предпочитам и двете да минем и евентуално да се видим на втори кръг? =)

Mindreader каза...

Би било страхотно! (: само че не знам каква е вероятността да стане, но.. ще видим ^^